Tips og fejlfinding

 

Billedkvalitet og stabilitet

Hvis Boxer Play app’en fryser, kan du prøve at lukke app’en og genstarte. Vær opmærksom på at app’en skal lukkes helt ned og ikke køre i baggrunden.

Problemer med billedkvaliteten kan have flere årsager:

  • Der kan være problemer med din internetforbindelse. Sørg for at internettet fungerer og prøv at genstarte din router, hvis muligt. Vi anbefaler, at du har minimum 4 Mbit/s.
  • Bruger du mobilt internet, kan du have dårligt dækning. Prøv, hvis muligt, at finde et sted med bedre dækning.
  • Din internethastighed kan blive påvirket af, at andre bruger forbindelsen samtidigt, eller at du har andre programmer/tjenester åbne, som anvender internettet.

 

Chromecast

  • Når du caster fra din smartphone/tablet til Chromecast, overtager Chromecasten selve streamingen. Derfor vil castingen kun tælle for én enhedsafspilning. 
  • Hvis Chromecast-ikonet er inaktivt i Boxer Play-afspilleren, selv om du er i nærheden af din Chromecast, kan det skyldes, at Chromecast og smartphone/tablet ikke er tilsluttet samme internetforbindelse. 
  • Oplever du hak og problemer i glidende panoreringer, kan du prøve at skifte billedfrekvensen fra 60 Hz til 50 Hz under Indstillinger i selve Chromecast app’en. 
  • Det er ikke muligt at caste Boxer Play fra computeren, da Boxer Play ikke kan benyttes i Chrome-browseren, fordi denne ikke understøtter Silverlight.

Bemærk: Hvis du har spørgsmål til installation og opsætning af Chromecast, beder vi dig kontakte forhandleren, hvor du har købt den.