Tips og fejlfinding

Her på siden finder du tips og løsningsforslag til de mest almindelige udfordringer, som kan opstå, når du benytter Boxer Play.

Support tv

Mandag - fredag: 09.00 - 18.00
Lørdag: 10.00 - 18.00

7033 2033

Billedkvalitet og stabilitet

Hvis Boxer Play app’en fryser, kan du prøve at lukke app’en og genstarte. Vær opmærksom på at app’en skal lukkes helt ned og ikke køre i baggrunden.

Problemer med billedkvaliteten kan have flere årsager:

  • Der kan være problemer med din internetforbindelse. Sørg for at internettet fungerer og prøv at genstarte din router, hvis muligt. Vi anbefaler, at du har minimum 4 Mbit/s.
  • Bruger du mobilt internet, kan du have dårligt dækning. Prøv, hvis muligt, at finde et sted med bedre dækning.
  • Din internethastighed kan blive påvirket af, at andre bruger forbindelsen samtidigt, eller at du har andre programmer/tjenester åbne, som anvender internettet.

Chromecast

  • Når du caster fra din smartphone/tablet til Chromecast, overtager Chromecasten selve streamingen. Derfor vil castingen kun tælle for én enhedsafspilning. 
  • Hvis Chromecast-ikonet er inaktivt i Boxer Play-afspilleren, selv om du er i nærheden af din Chromecast, kan det skyldes, at Chromecast og smartphone/tablet ikke er tilsluttet samme internetforbindelse. 
  • Oplever du hak og problemer i glidende panoreringer, kan du prøve at skifte billedfrekvensen fra 60 Hz til 50 Hz under Indstillinger i selve Chromecast app’en. 

Bemærk: Hvis du har spørgsmål til installation og opsætning af Chromecast, beder vi dig kontakte forhandleren, hvor du har købt den.